I so wish!


Jag är verkligen ingen borta-människa, hemma
det är där jag hör hemma.
Oavsett underhållningsnivån och det fina området
vill jag bara hem, typ!

Alla bekvämlighter jag har hemma är guld värda.
Duscha i en dusch utan slang suger verkligen, inget tryck i
vattnet och iskallt. Toppen!!

Tyvärr är det så hemskt att jag upptäckt att jag faktiskt
lider lite av att inte ha tillgång till internet varje dag!
För jäkla illa att det är internet som saknas mest!

Och utan mobil, den kan jag bara kolla ibland.
Döm om min besvikelse att jag faktiskt knappt fått några
mess och då har det ändå varit helg.
Jag måste hem, folk börjar glömma mig!

Givetvis saknar jag mina friends men jag har ju fått
en del nya här, eller ja, för stunden iaf!
Inga jag kommer maila med liksom......

Puss puss från tjej som glömde bort att njuta av semestern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0