Ilsk tjej!


Så var det årets första dag med en sjukt irriterad Diana.
Internet vill inte funka, aptrött utan att kunna sova och en
mindre skön huvudvärk.
På denna mindre sköna huvudvärk försökte jag fördriva tiden genom
att läsa - Ulf Lundells biografi - prova att läsa med huvudvärk liksom.

Så inget annat fanns att göra förutom att gömma mig under
filten i soffan och när jag låg där tror jag minsann att syster ringde mig
nio gånger, eller rättare sagt vet jag att hon ringde mig
nio gånger och skickade fyra sms.
Hon hade nog sin egen tracka-Diana-dag!!

Fast jag var faktiskt hembjuden till henne på middag ikväll,
en liten bjudning med några vänner.

Så ringde det igen, Linda stod det på telen

Hennes avlopp hade pajjat så vips så flyttades middagsbjudningen hem till mig.

Jag ska INTE laga maten, jag lovar.
Men jag sitter här i köket och tittar på, och tjuväter lite.
Champinjoner, love them!!

Lagt beslg på hennes dator då jag på riktigt får
Facebook och MSN-abstinens.
Galen tjej!!


Puss hej från som inte inte spelar lika väl längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0