Kass elev!


I massa dagar, på tok för många, har jag skjutit upp min läxa.
Tänkte nog att den inte var så svår. Satte mig en stund med den nyss.

Rita dimensioner!

Peck vad svårt det är!
Helt jäkla omöjligt, jag är då sannerligen ingen naturbegåvning
och förmodligen den sämsta tjejen i denna konstklassen!

Snart slut på ledighet och jag börjar få lite smått panik, inte så lite heller!
Nervös Diana tar ju inte tillfället i akt att slappna av lite, nej då, inte hon inte.

Mentalt har jag nog avslutat min ledigheten innan den ens började.
Men jag kanske får några dagars extra ledighet då jag faktiskt
ska bo på det där fina hotellet med den där fina......

Lördagshångel till alla er som inte har turen to meet me at the dancefloor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0