Klumpig tjej!


Var på stan igår, med Marielle.
Halka och barnvagn är inte den bästa av kombinationer, så ni vet!!

Ber om ursäkt till alla som blev påkörda av klumpig Diana,
fast det var faktiskt ingen som blev det!!! Inte vad jag märkte iaf :)

Sötaste tjejen i världen var min i en timme då sötaste tjejens mamma
var på möte. Mysigt med en liten söt tjej men hon somnade.
Efter tio minuter med mig på stan satt hon med huvudet hängandes i vagnen.

Att fälla ner den där grejen så att hon fick ligga skönt var ett tekniskt expriment för mig.
Dra upp spaken och putta framåt lite och luta bakåt,det var instruktinen jag fick.
Lättare sagt än gjort!

Sen sov hon, hela tiden tills mamma kom, då vaknade hon.
Ja, så var min timme med Marielle, uppenbarligen inte så stimulerande
eftersom att hon somnade direkt.
Sötaste tjejen!!

Puss från Juana som Marielle kallar mig, fast oftast säger hon Karin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0