Motion ÄR farligt!


Vaknade i morse men lite lätt vinhuvudvärk och
ett lätt illamående.
Fick sån service, frukost, kaffe och årets första morgoncigg på en solig balkong.
Nästan bättre än att vakna hemma!

Men sen ska man ta sig hem, som en skamsen flicka som glömde gå hem igår.

Det är liksom så uppenbart att, när man vistas ute kl 12
på nyårsdagen iförd klänning, inte gått hem på natten.

Innan jag gick hem konstaterade jag att risken att stöta på någon
måste vara minimal för på nyårsdagen är väl de flesta hemma.

Men nä, alla över 40 var ute på promenad och jag skämdes faktiskt lite grann,
vägrade stan men på Slottbron var det pensionärsträff så jag fick minsann
använda ringklockan för första gången i år.

Och det är här man blir bakis, man blir liksom mer bakis när man
måste röra på sig. Rotorpsbacken är döden och den har nog
aldrig varit längre och brantare än vad den var idag.

Men nu är jag hemma och ska stanna här!!

Kram från tjej som säger: Tack för gästfriheten!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0