No nej never!


Jag har aldrig riktigt fattat det där med att dejta, poängen fattar
jag ju, pojke möter flicka, dom tycker det var trevligt så dom träffas igen.
And then they lived happely ever after.
Eller; pojke möter flicka, var inte så trevligt, dom ses aldrig mer.

Mer själva konceptet med just dejten som jag inte fattar.
I filmens värld går dom på bio och sedan äter dom.
Skulle fan aldrig falla mig in att göra det.
Fast nu är man så vuxen att det är just det en dejt innebär,
äta. Har man tur räcker det med en fika.

Tro mig, jag gillar att äta men inte i sällskap
av en främling.

Min sista dejt var just en fika, hemma hos mig.
Jag ljög och sa att jag hade gjort daimtårtan själv,
tyvärr var han kock och jag blev avslöjad, hihi!

Bio och äta, hell no!!

Önskedejten är nog minsann en schysst film hemma
med plockgodis, så if you feel like ragga på mig
fråga om vi ska se en film och äta plockgodis:-)

Puss hej från inte så vuxendejtandes tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0