Ohjälpligt självgod Diana!



Jag råkade ut för det där jag läste om i HP för ett tag sedan; tvångshångel.

Det hände så fort att jag inte ens hann reagera. Dansade lite, ja jag gillar ju att dansa,
under samma premisser som magnus illa, dvs inte nykter!!

Och rätt var det var från ingenstans kom det fram något pucko till mig och typ försökte
strypa mig med sin mun. Tack gode Gud hann jag stänga munnen fort som fan och vända
bort huvudet innan hans äckliga tunga skulle begravas i min mun. Blä!!

Så mot min vilja fick jag årets första hångel, dock utan tunga och med ett äckel helt enkelt.
Jag vet inte riktigt vad som hände och jag stod nog mest där handfallen och
längtade efter min tandborste.

Men inte fattade han detta utan provade sin lycka igen. Jag kände att den ilskna tjejen i
mig var sugen på att ge honom en käftsmäll men jag var trevlig, log och sa:

- Du, jag är för snygg för dig, det fattar du väl!!

- Sorry, I don´t speak Swedish.

- Men go to hell liksom!


För övrigt var jag smäckta populär på dansgolvet igår, sen om det beror på att jag typ var
den enda blonda tjejen där eller om det beror på att jag är helt fantastisk,
självklart det senare, ska jag låta vara osagt. Men jag fick så många komplimanger att
det räcker för ett halvår framåt.

Värsta egotrippen så nu ska jag leka självgod ett tag och irritera alla med det.

Mina nya fras när jag svarar i tele kommer från och med idag lyda:

Hej, det är sjukt snygga och sjukt bästa Diana!!
Tryck ett om du är tillräckligt het för att prata med mig, annars lägga på luren!

Men på riktigt, jag är svenne rakt ut i fingerspetsarna och
då får man inte gilla sig, så jag får nog fortsätta svara med ett tråkig:

Hallå!


Självgodapussar från bästaste tjejen ever!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0