Panik!



Syster har äntligen fattat det där konceptet med att köpa en ny tv.
Hennes tv och boxer har liksom inte passat ihop och halva
texten på vardera kant försvann, typ utanför!

Så igår kom nya tv:n och eftersom att hon "tror" att hon inte
kan installera grejerna kommer "batman-teknik" syster,
alltså jag, hem till henne och fixar.

Och jävlar vilken panik hon får, alltid samma sak!
- Akta så du inte tar sönder den, repa inte den.
  Snälla Diana. Jag vill faktiskt inte att den ska gå sönder.

- Hm, ska vi plocka upp den ur kartongen nu eller ska du tjata i en halvtimme till?

- Du måste fixa, koppla in sladdarna.
- Ja, jag kan trycka i de två sladdarna, scarten och strömsladden.

Sen dog hon lite när hon insåg hur ful nya tv:n är på tv-bänken.
Och jag visste liksom att det skulle hända då det är min tv-bänk
och jag slopade den enbart för att det inte funkar att ha den till en platt-tv.
Fult som tusan.

- Jag måste kirra en ny!

Kirra är hennes nya ord, hon kirrade en tv igår.
Tycker mest det låter som en kriminell som snott något.
Kirra!

Kram från otroligt teknisk tjej!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas tv bilden blev bra, bättre än den gamla. Ska bara tala om att tv:n var nog den lättaste tv jag burit. Ha det så bra framför tv:N ,in älskade syster yster. Ps Älskar dig med Ds

2009-01-13 @ 21:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0