Plus lite extra!


Jag är en pluttens tjej.
Tror jag fått det av mamma, för hon har också
lite extra skinnpluttar här och var, på riktigt.

Jag hade en skinnplutt ovanför ögat,
bort med plutten doktorn.
Tack.
En plutt i ryggen.
Bort med den också.
Inte lika tacksam då ärret blev värre än plutten.
Jävla praktikant.
En plutt på tungspetsen.
Bort den med.
Tack.
Städa din mottagning äckliga doktorn!

Hade en leverfläck på hakan, eller jag har kvar den,
fast den är blekt. Växer tre hårstrån ur den ibland.
Tack, mamma. Hon har en likadan på samma ställe!!

Fått en annan skinnplutt nu.
Snälla doktorn, ta bort den!!

Sen ska vi inte förglömma det extra omfånget
jag fått på näsan av pappa!
Han har även stora öron och öronen slutar ju aldrig
växa så jag kommer säkert ha elefantears sen.

Helt enkelt är jag ganska äcklig,
stor näsa och hjulbent med diverse pluttar.

Fast fan vilken tur att tankens makt är stor och att jag är så självgod!!

Puss från tjej med stor näsa och liten överläpp - men fan vad hon är älskad ändå:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0