*****Rund, rund, rund*****


Jag har druckit kopiösa mängder, vatten och saft inte öl!
Törstig konstant, måste vara den torra luften.
Druckit så mycket att jag inte längre kan knäppa mina jeans.
All mat kan ju även vara en anledning till att magomfånget
inte riktigt går att klämma in i jeansen!

Men jag skyller på allt drickande, känns bättre så.
Då kommer ju iaf trycket minska i jeansens midja när jag kissat
ut all vätska när jag kommer hem och dricker mindre, God I hope!!

Kakor, bakverk och gotte har väl gjort sitt också, men njuta
det måste man ju. Dessutom tänker jag att jag minsann får passa på nu,
hemma krängar man ju inte på det sättet och jag är faktiskt på semester!!

Ett fetto-läger. åt fel håll!!
Kom hem tjock, liksom.

Puss från tjej som ska äta lite mer nu!


( Kära granne, jag åkte i tisdags och om det går enligt planerna är jag hemma
senast på tisdag, förhoppningsvis redan på måndag! Min lägenhet står kvar intakt?? )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0