Så impad, men fan vilket plask!

Precis innan det var dags är börja äta klirrade
min vän i glaset.

- Jag ska hålla ett tal, sa han.

Jag blev så impad över att just han skulle hålla tal.
Han när nog den sista jag förväntade mig ett det av
så jag var helt koncentrerade, ville ju inte någon del
av det momentet.

Han plockar upp en lapp ur fickan vilket gör det hela
mer spännande, den jävlen har filat på ett tal dessutom.

Han höll fram lappen och sa:
- Nu håller jag ett tal:



( Om det mot förmodan är någon som inte fattar hans roliga skämt
är alltså detta matematiskt, ett tal! )

Ha ha ha, och där liksom sattes ribban för kvällen övriga skämt!

Kram till killen med kass men kul humor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0