Så steg det mig åt huvudet!

Fick detta i ett mail idag och självgod sate som jag är
måste jag ju dela med mig!!

Du är f-n grymt fin, söt, sexig, snygg, så otroligt vacker tjej ;) Du verkar vara en trevlig, snäll, gó på alla sätt och vis och lite små "busig" tjej i mina ögon ;) Så har du fina, vackra ögon, dom hade jag velat vakna upp till varje morgon, och ligga sked med dig hela natten lång... ;) Med andra ord är du en riktig SKÖNHET, som dina föräldar har skapat... ;) Hallands läns egen lilla Prinsessa... ;)

Problemet är att jag nog mest vill puka lite när
jag läser detta, så sjukt överdrivet och jag undrar lite
hur folk tänker.

Seriöst, vad får man ut av att skriva detta,
bortsätt från en självgod Diana som bara blir mer uppblåst!

Fast jag ska ju inte sticka under stolen med att jag är smickrad....

Puss hej från nöjd tjej, ha ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0