Sjukt nöjd!



Gjorde sjukt bra fynd på stan igår - på rean.
Två klänningar och ett par stövlar för endast 374 kr!!

Indiskas rea är den bästa ever, ta två betala för en.
Helt perfekt ställe för klänningstjejer som jag och lillasyster.

Trots att jag nyligen tänkte att jag inte borde handla
så många klänningar utan kanse satsa på tröjor till jeans
så var jag tvungen att inhandla dessa två klänningar.

Finfina jävlar, dom två.
Oundvikligt var ju jag och syster tvugna att köpa likadana
för vi fell in love i klänningen!

Och mina stövlar...så fina. Knähög UTAN klack, jag är ingen klacktjej.
När jag går förbi hallen kikar jag lite på min nya stövlar
och fan vad nöjd jag är!!

Nöjshetskyss från tjej som måste hitta på något!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0