Skamsen flicka!!


Uppenbarligen var jag jäkla glad igår för så här har jag nog aldrig fångast på bild förr
och jag lovar- det kommer aldrig hända igen!!

Men idag kan jag inte göra annat än att skämmas!
Det här konceptet med att skicka sms på fyllan
är det sämsta man någonsin kan göra!!

Jag har ingen aning om vad jag skickade men av
svaren att dömma kan jag anta att jag borde skämmas.

Fylledravel och trams som säkert lät jättebra i mitt
huvud när jag skrev sms:en.
Helt poänglöst egentligen, att ens sms:a!
Vet att jag inte orkade läsa genom vad jag skrivit och tänkte
att det nog blev skitbra och skickade.
Kanske ska vara tacksam för att min tele inte sparar skickade sms.

Får lite ont i magen när jag läser i min inkorg,
vill lägga mig ner i sängen, dra täcket över huvudet och
förbanna den där jävla mobiltelefonen!!

Fan, fan, fan!!

Sla lägga mig i min säng, för första gången detta år,
dra täcket över huvudet
och hoppas på bot och bättring!!

Over and out från tjej som mår lite illa......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0