STOR NÖT!



Mamma, ja, kära mamma.
Hon gör mig skogstokig!

Hon skulle köpa skor idag, jag och lillasyster
var med och provade med henne.
Mamma har noll balans och vandrar med rullator,
ska göra det iaf men hon använder inte den.

Så när hon satt sig ner för att prova en sko får man typ
lyfta upp henne för att hon ska kunna provgå med skon.
Plockade fram tre par skor och hon provade dom.
När hon tog på sko nummer två stoppade hon i foten
med prslappen och dess snöre under foten.
Frågade henne om hon inte kände något konstigt med skon
Hon svarade nej och jag repeterade min fråga och hon
sa nej igen.
Va fan, har du ingen känsel i foten eller?
Nä, inte under höger fot.

Linda har nog frågat mamma miljoner gånger om hon tappat känslen
foten, mamma har sagt nej varje gång. Man skulle fan kunna
lägga ett batteri i hennes sko och hon hade ju inte känt de!

Hon tyckte inte att några av de skor vi plockat fram kändes bra, vi frågade
om storleken och det var rätt sa hon.
När hon provade ett par andra skor ville hon helt plötsligt ha en annan storlek.
Linda frågade om alla de andra var för små då hon bett om en 39:a nu.
Ja, lite konstiga kändes dom.

VARFÖR SA DU INTE DE??!!

Det var som att köpa skor med ett barn, man får klämma
och känna och fråga miljoner gånger om dom känns ok
sen får man tvinga dom att gå flera rundor i butiken för att vara säker.

Det hände sist mamma köpte skor, dom står oanvända i hallen!

Puss från tjej som försökte undvika att skratta när hennes mamma stapplade runt i butiken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0