The big two five!


(Givetvis är min klänning svart)

Ikväll är det dags för galej, the big 25 kalaset. Förträffligt trevligt.
Kvällen till ära har jag såklart köpt en ny klänning.
En väldigt icke-typisk Diana klänning. Svart, kort och tajt.

Den var iaf väldans fin igår men jag vet attag behöver leta upp en
back up klänning idag för risken är väldigt stor att jag står framför
spegelnprecis innan jag ska gå och inser att jag känner mig för
fet för detta svarta lilla stycke.

Sen är det där med underkläder ett väldans stort problem när man har
tajta klänningar, trosorna får ju absolut intelämna några spår efter sig,
inga konstiga kanteroch framför allt måste dom sitta tillräckligt högt för
att inte lämna fettisar.

Alltså blir det mindre heta hålla-in-magen-trosor alá Bridget Jones idag.
Sjukt ohett och galet fult, men vill man vara fin får man minsann vara ful under.
Bara att gå direkt hem, ensam, när kvällen är över.

Sen vet jag att jag kommer fysa sönder, måste ha nylonstrumpbyxor,
som oxå måste sitta högt, och pumps, kallt.

Jag är dessutom allergisk mot saker som sitterhögt i midjan.
Det liksom dödar en när man sitter ner.Har alltid mina byxor väldans lågt,
inte för inte folk kallar mig buttcrack Diana!

Men attans vad jag ser fram emot kvällen!

Puss från Diana som säger: Snälla Fredrik Håkansson Mohag, ha din fina väst idag:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0