Vuxna!!



Jag hade den vuxnaste nyårsaftonen ever igår, iaf de första timmarna.
Jag och Melinda var helt tagna över hur vuxet det var och hur vuxna vi blivit.
Och jäkla vad vi i hemlighet gillade vuxenkonceptet, fan vi är liksom vuxna.

Vid tiotiden gav hon mig den fina vetskapen:
Om några timmar kan vi säga att vi fyller 30 nästa år!

Och där dog min gnista i några minuter.
30 nästa år.
Fan heller, jag blir bara 25!!

Men sen dracks det vin och lite mer vin och lite till
och det vuxna var på väg bort....i ett vinsus.
Mitt glas var helt galet, det blev liksom aldrig tomt
och jag skulle bara dricka ett glas vin till maten!!

Tror minsann att den förtjusande värdinnan fyllde på -
konstant!!

Nyårskyss från tjej med torr vinsmak i munnen - blandat med tandkräm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0