What´s that?



Fick minsann present idag, av kära syster givetvis.
Dessutom spelades "Dirty Diana" hemma
hos henne när jag kom, hm.....
Fått en del sms, snälla hästar!

Varit hos syster och ätit tikki masala,

inte för att jag vet vad det innebär men det var gott.

En gryta med kött och en orange sås, lite stark.

Godaste glassen till efterrätt, jag som svurit på att inte äta gotte
på vardagarna, helvete!! Fikade massa kakor igår med.

Fick med en matlåda hem, fan vad jag måste tag ta i min matlagning.
Måste bli vuxen och utöka de tre rätter jag kan laga, men
palla liksom. Borde gå en kurs hos en husmor,
Mamma? Nej tack, vill inte äta stoppad korv och bruna bönor!!

På tal om mamma, hon talade in på min svarare.
Hon ville bara tala om för mig att jag hade namnsdag.
Tack för upplysningen men egenkär som jag är
har jag full koll.

Dom som glömt bort mig idag kan äta min varma bajs
men efter 07.38 är den kall så skynda för den varma!!

Puss från firandes tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0