You go girl!!


Ja, så dansade dom ut, kalvarna på isen.

BlondinBella tar priset i alla kategorier. Roligast ever!!

Hennes schyssta "jag ska vinna"- attityd var väl tilltagen

och skakades om rejält när Erwing och comany delade ut poängen.

BlondinBella ser ut att vilja börja lipa och besvikelsen i hennes ögon

påminner lite om när min femåriga lillasyster ville ha något hon inte fick.

BlondinBella såg ut som en rikemansunge som just blivit nekade

Sabelpälsen av sin pappa och nu hotar med att skära sig i handlederna.

Allt för den där jävla pälsen!!


Men lite cred får hon allt ha, hon är ju trots allt framgångsrik.

Inte för att man idag behöver vara så drivig för det,

man behöver bara göra som Meral Tasbas och reta upp folk till höger och vänster.

Och visst fan är BlondinBella bra på det.


Snygg? Inte tillräckligt för att det ska väga över hennes fjortis-stockholmska!

Håll käften eller träna bort dialekten, ett tips från mig.

Fast jag hade också varit jävligt snygg varje dag om jag haft ett entourage
av make- up artister, frisörer och stajlister som fixade mig varje dag.
Inte Gry Forsells stajlist dock, då stannar jag hellre hemma och är ful!!


Puss från tjej utan entourage!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0