Åksjuk i otakt!


Spelade Guitar Hero för första gången någonsin igår!
Fy sören var svårt det var och det tog ungefär 15 sekunder för mig innan jag tappade
förståndet, dvs, blev upprörd över att jag inte kunde!
Spelade med min kompis son som är åtta. Han var grym som tusan och
det ser faktiskt inte så svårt ut men fy, jag sög!!
Körde det enklaste först där man bara ska trycka ner den svarta, tjena hej vad jag missade.
Fast jag skyller faktiskt lite på att takten inte stämmer överens med låten.

Lilla sonen var inte så peppande heller, han sa:
- Du var inte så bra på det här.
Sedan ropade han till sin mamma:
- Diana är inte så bra på detta, inte som du!

Dessutom blev jag lite yr i huvudet av bilden som rullade och färgerna flöt ihop lite.
Testade att spela när man ska trycka ner både den svarta och dom med färg.
Låten slutade mitt i och jag frågade vad som hände.
- Du klarade inte det, svarade lilla pojken!

Fan, nu hatar jag Guitar Hero. Jag hatar allt som jag är dålig på!!
Ska aldrig mer spela den skiten, jag vill inte vara dålig på något!!

Fredagspuss från tjej som är bäst på allt, utom Guitar Hero!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0