Det har kommit

till HFAB:s kännedom att någon förvarar saker i förråd nummer ---------

Alltid,alltid när det flyttar in någon ny i huset får man en sån här lapp
och varenda gång har jag varit tvungen att dubbelkolla nummret på mitt
förrådet. Så även denna gång, måste kila ner och kolla sen så att det inte står
det nummret på min dörr.
Någonstans i huvudet vet jag att det inte gör det för det har flyttat ut och in
så många i detta huset så jag kan faktiskt mitt nummer till förrådet utantill,
så många gånger har jag dubbelkollat!

Aja, det blir säkert skoj med två nya grannar nu, en över och en under.
Så länge jag inte känner nån av dom som flyttar in så är jag nöjd,
nu är det allför många vänner som hittat upp till Rotorp vilket är
väldans mys men i samma trappa? No thanks!

Regnpuss från Diana som undrar varför hon lämnade gummistövlarna i pappas bil?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0