Diana was there!


Oj, vilket kalas det blev i Sennan.
Min rekorderliga kompis som är småbarnsmamma och sambo, helt
enkelt vuxen, var solo i huset igår och hur firar man det på bästa sätt?
Självklart med grillning, Sennanspecial och några öl!!
Och Diana såklart.
Först var vi sjukt hurtiga och gick flera mil vilket tog död på mig och mina fötter, mer blåsor på dom!

Sen lyckades vi sno ihop jäkla schysst mat på grillen, kvinnor kan!!
Öl, öl, öl ,öl och massa kassa skämt, lite allvarligt snack, skrattanfall
och sen den där jäkla Sennanspecial, jag var för klen för den tror jag!
Och så var det fylla i Sennan, i joggingkläder och flipflops med sockar i.
Heta brudar, nja, inte igår inte. Men det var en spännande upplevelse att vara full helt utan smink
i Annas joggingdress och sonens sandaler!

Puss från tjej som är glad över visiten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0