Holymakafuckingroni!


Huvaligen, nu är det snart dags för mig att fylla det sista man kan fylla
innan man blir 30. Lite klumpigt i magen blir det allt när jag inser att
det är 30 år nästa år. Inte så pepp på det, nä!!

TRETTIO, det låter väldigt old.
När jag var ung var  visionen att jag vid 25 skulle ha man och förhoppningsvis nån unge.
Vid 23 insåg jag att det inte skulle bli så, vid 25 tänkte jag att visionen flyttades fram
tills jag var 30, då skulle jag ha man och barn.
Nu när jag närmar mig 29 inser jag att det inte kommer bli någon verklighet av visonen nu heller
Vid 35 ska jag ha man och nån liten knodd!! Eller 40..... eller aldrig!

Jag kanske borde skita i kärlek och nöja mig med giftermål,
eller inse att kärleken inte är så pure som på film.
Eller sluta tro att nån ska komma och sweep me off me feet.

Eller så bara låter jag saker och ting ske....utan att sönderanalysera och vara ambivalent!
Förhoppningsvis övervinner kärleken allt!
 AMOR VINCIT OMNIA

Puss från Diana som önskar hon fyllde 25 i år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0