H.V


För jäkla charmigt att det ska regna ute just dessa dagarna.
Min hallaux valgus (knölen vid stortån som uppenbart är missbildad hos mig)
dog i fredags. Fick värsta feteblåsan på den och givetvis kunde jag inte hålla
mig från att ta hål på den där vattenblåsan.
Nu är hela knölen upfuckad och jag kan inte få på mig
några skor bortsett från flip flop. Kul att slira runt i flip flop
i det här vädret!!
I söndags började det spöregna när jag var ute och gick så jag
fick glida hem barfota. Jag älskar att gå barfota men det ser ganska
tattigt att komma gåendes barfota i regn!

Självklart måste jag ju gå hemifrån idag med - i regn - i flip flop!!

Tisdagspuss från tjej med paj hallux valgus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0