Kanon!



Tredagars-helgen har nu lidi mot sitt slut, eller rättare sagt den är slut.
Tre dagars skoj brukar vara omöjligt, har man haft skoj en dag brukar det oftast plana ut
och följande dagar segar mest på. Men nä, fy sören vad skoj jag haft hela helgen.
Dans, dans, dans och mina fötter är paj. Redan i torsdags dog min högra fot.
Min stora utputande halux valux blev större och inga skor gick att ha så tattiga Diana
fick gå ute i sandaler följande dagar.
Men det var det värt!!



Spykavalkad halva vägen hem i fredags men i efterhand var det skönt, lika bra att lätta på trycket
för jag slapp vara baiks. Plus att jag spyr alltid när jag ätit på Kebabkungen, tyvärr har jag inte
tagit lärdom av det utan käkar äckelkött med vitlöksås ändå!!

Piggpuss från tjej som haft den bästa helgen på länge!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0