Kavalkad!



Med kavalkad menar jag inte en kavalkad av Uffe-hits utan en kavalkad av Linda-spyor.
Hon fick huvudvärk och mådde mindre bra, instängd i mitten var hon tvungen att klema sig
ut och spy, vid macken innan McDonalds. Kom just på att vi glömde slänga vatten på spyet
så macken skulle slippa skiten.

Mat på McDonalds var inget för henne, satt ute och åt och Linda flydde några meter bort
och satt där och spydde. Hon har ju ett speciellt läte på sina kaskadspyor och killarna,
rättare sagt pojkarna, säkert pojkar som firar sommarlov och fick vara ute till tolv,
som satt några bord ifrån oss började beklaga sig lite över hennes läte.

På väg hem fick hennes boyfriend offra sig och sitta i mitten vilket resulterade i att jag blev
utklämd i vänsterdörren och hade dörren inte varit låst hade jag nog trillat ut på motorvägen.
Nä, det beror inte på att han är tjock som en groda utan på att Linda behövde största
möjliga utrymme till sin spypåse, en Nettopåse!!

Hon höll sig från att spy tills vi var fem minuter från hemma, hade hon spytt tidigare
hade jag, av äckelkänslor också behövt en spypåse, kanske då en Lidlkasse!!

Lördagskyss från tjej med äcklig syster!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0