Lipig tjej!

    
Såg givetvis Michael Jackson memorial service och attans bananer vad jag lipade.
Redan några få minuter in i sändningen började jag böla.
När brorsorna kom bärandes på hans kista och ställde den där framme, mycket vackert
och extra fint blev det då dom hedrade Michael med att ha en vit handske på ena handen.
Den berömde glitterhandsken från Billie Jean.

Sen var det dags att lipa lite igen när hans gamla love Brooke Shields gick upp
och talade. Sen visades det gamla bilder, lipade lite till.
Sen sjöng Usher och han började böla, jag med. Brorsan sjöng och
hade väldans tårfyllda ögon, jag med!!

Efter detta spektakel fick jag minsann byta ut min våta papperlapp till en ny,
för mer lip kom det!
We are the world och Heal the world blev genast mycket sorgligare!
Brödernas tal, Paris lipattack och när kistan bars ut igen.

Redan när jag såg kortegen och hans kista i bilen visste jag att kvällen skulle sluta i tårar!
Tack och lov för att BBC inte var lika mesiga som TV4 och körde bättre sändning!!

Fy sören vad sorligt det var!
Nu är liksom allt över, allt med King of Pop!

Michael Jackson ska ha sagt:
Eyes are blind, you must look with your heart.
The most important things are invisiable!!

Så sant, so just do it. Säker på att Stevie Wonder håller med.

Sorligpuss från Diana som sörjde på riktigt igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0