Lockrop för fiskar, finns det?



Enivs som jag är var jag tvungen att prova fiskelyckan igen efter förra veckans flopp!!
Mellan halv sju och halv elva satt jag och försökte få nån jäkel att nappa, men nä!!

Igår käkade dom upp mitt agn men inget annat, det ryckte lite i flötet och jag blev på
helspänn och tänkte att nu fan är det äntligen dags. Trodde jag.

Tillslut hade jag tre metspön i samtidigt som jag kastade.
Funderar på om jag kanske ska köpta ett nytt spö, måste vara den skiten det är fel på.

Men men, jag har inte gett upp. Dom där jäkla fiskarna som käkat mitt
agn bör passa sig. Nån gång ska jag väl lyckas lura dom och då.....
då kanske jag inte är så snaäll att jag slänger tillbaka dom!!

Puss från Diana som inte har fiskelycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0