Puh, nu andas vi ut!


Tack högre makter för att när jag vaknade i morse var all min giftaspanik borta!!
Skit i giftermål, inget viktigt i det. Barnen behöver nödvändigtvis inte vara
äktenskapliga, dom kan vara oäkta så länge dom älskas över allt annat.

Kanske är ett vinnande koncept det där med att inte gifta sig, det kanske gör förhållandet
lite mer lättsamt, inte behöva leva med pressen som man och fru, bara vara
in da love, ja, jag har ångrat mig, kärleken är viktigast!!

Nu ska vi komma ihåg att kärleken finns överallt, kärlek till familjen,
vännerna, jag har faktiskt turen att ha de finaste vänner som finns,få vänner men dom
är fan på riktigt!! Kärlek till naturen, musiken, lycka. Kärlek till det som gör en glad, kärlek
till livet. Kärleken finns nästan i allt och där käleken inte finns, finns hatkärleken.

Puss från tjej som lämnar detta ämne nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0