Ring, ring, vi slår en signal!


Klockan tre kom vi på att vi  skulle lyssna på musik från tiden då vi var i vårt esse,
det vill säga TIO år sedan. Från nostalgimusik gick vi till att prata om folk från förr och då
kläcktes den ubersmarta ide´n ( på fyllan är alla ideér så jävla bra) att ringa några stackare vi varken
sett eller hört från sedan dess.
Alla uppskattade inte detta, eller typ ingen uppskattade det  förutom min gamla vapendragare som
jag träffar oftare än mina bröder. Han var karatefull och bjöd oss på grillfest idag. Klockan fem på morgonen
kommer han på den smarta ide´n. Kan avslöja att jag inte är på grillfest ikväll, han hade tur med vädret så
han slapp. Faktiskt en till som tog sig tid att förgylla vår natt med ett samtal. Vår gamla Malmöpojk, en
old boyfriend till mig faktiskt , så mycket boy - och girlfriend man kan vara när man är 18.

Och eftersom att han fått ligga med mig är det hans skyldighet att orka prata i telefon med mig klockan fyra
på morgonen tio år senare, förpliktelser mannen, förpliktelser!!
Så ironiskt, jag och Anna ringer i exakt samma tillstånd som vi brukade vara i på helgerna förr i tiden.

Ska även med skam nämna att vi (läs Anna, jag vågade inte) ringde hans mamma mitt i natten för
att få hans nummerr, fatta hur många med det namnet det finns i Malmö, kunde ju för sjutton gubbar inte chansa och
ringa och väcka varenda kotte med det namnet! Mamman var inte det minsta glad vilket hon faktiskt talade om,
vi sa förlåt men jag tror inte det hjälpte oss så mycket!

Puss från tjej som faktiskt bad om ursäkt till dessa två stackare på lördagsförmiddagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0