Skamsen tjej.


Klockan halv elva i morse vandrade jag hem efter att ha sovit på systers soffa.
Så pinsamt att gå hem uppstyrd i klänning och "gå ut-fix". Folk tittar på en och tar för givet
att man haft en borta-match.
" Hon gick nog aldrig hem efter utgången igår, hon måste
följt med nån hem och sexat", så tänker nog en del som ser en.
Fick iaf låna ett par andra skor av syster, passade inte så fint till min klänning
men hellre det än klackar en fredags förmidddag!!

Hennes lägenhet höll nog fan över 40 grader! Varmaren att sova på hennes soffa
än att ligga på stranden. Summan av detta var att det inte gick att sova.
Låg krökt på hennes soffa och trodde jag skulle krevera av värmeslag.
Varför jag inte gick dom hundra extra meterna hem till mig?
Jo, Linda hade gottemat hemma så det blev lite nattamat och ska jag vara
helt ärlig var pinsamma jag för full för att gå sista biten hem. Yr i hjärnan liksom!

Men fy sören vad skoj jag hade och det var nästan värt att sova illa i värmen för den kvällen!!

Fredagspuss från förhållandevis pigg tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0