Smärta och sting!


Jag trodde att jag var bränd iförrgår men jäklar i mamma, det är
inget emot hur ont jag har idag. Smörjde ändå in mig av rädsla för att bränna mig.
Den smärtan skojar man inte bort, solsveda!! Gör ont att sitta, ont att gå och ont att ligga.
Framför allt har jag bränt mig på det där stället på ryggen där man inte kommer åt ordentligt
med smörjan.
Hänget under rumpan går sönder av sveda när jag sitter här på min datorstol.
Ryggen spricker om jag gör en hastig rörelse och mina fossingars undersidor
är lessna, sanden brände en blåsa under min fot!

Men jag klagar inte, älskar att sommaren är här och dessa underbara kvällar.
Men klockan två på dagen, då är Diana lost i värmen. Blir yr, mår illa och får
värmeslag. Så klen tjej i den där värmen! Tänker att jag ska vara ute så mycket
som möjligt för att vänja mig men det verkar inte funka.

Spelade fotboll klockan tre på dagen igår, inte det smartaste jag gjort!
Svettigare har jag nog aldrig varit, tog Absolut Torr kvällen innan så armhålorna var torra
men jag lärde mig att man svettas på många andra ställen. Ställen jag aldrig förr
svettats på och jag trodde faktiskt att tjejer var skonade från att svettas på dessa ställena!!

Torsdagspuss från tjej med solsveda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0