Snacka om duktiga på att simma!



Läste i tidningen idag, ja Aftonbladet, att en mamma hävadar att hennes dotter blev gravid
av spermier som fanns kvar i hotellpoolen.
Dom var på semester någonstans, minns inte vart, men mamma var säker
på att dotter inte träffat någon pojke, så säker att hon nu ska stämma hotellet!!

Hallå, har inte dom tittat på Fråga Olle eller läst nån sexspalt,
vilken som helst!! Den frågan har ju ställts miljoner gånger och det är alltid samma svar.
Spermierna kan inte leva alls länge utanför kroppsvärmen och sånt.......

Fast nu slog det mig, Fråga olle-Olle kanske ljuger. Vattnet i poolen är förmodligen
tempererat så vem vet, någons superspermier kanske lyckades leva där i
flera timmar. För jag utgår ifrån att det gått många timmar annars borde dom ju
sett att nån gjorde något skönt i poolen och då hade det ju varit en god ide´
att stiga upp ur poolen för att minska risken att bli med knodd!!

Tur att vi har så kallt vatten här i Sverige så slipper vi oroa oss för
oönskade graviditeter när vi badar!
Jag får nog gardera mig på solsemestern genom att käka p-piller,
eller kanske be pojkarna bada med kondom!!

Puss från tjej som undrar om mamman kanske förtränger att hennes dotter snuskar?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0