Tjo tjim, inga rim!



Fredagskvällen.....Den gick i vinfyllans tecken.
Men attans så skoj jag hade. Ska inte påstå att jag deltog frenetiskt i festen,
jag var den där kärring som hamnade i köket. Alltid är det så att en del av folket, oftast
tvp tre stycken hamnar i köket och där hamnade jag.
Men det är i köket det händer, där man har dom intressanta samtalen och de bästa skratten.

Utgång givetvis och mina hallux valgusar mår ganska ok trots dans i höga klackar
och en hel del skutt. Kan bero på dom fina vita plåsterlapparna som skymtade fram,
not so hett.

Förvånandsvärt nog gick jag hem innan stängning, ett steg i rätt riktning
på början av mitt nya vuxenliv. Go Diana.
Eller så berodde den tidiga hemgången på väldigt tunga steg och en
fet miss i planeringen.....
Men vi låtsas att det var den vuxna Diana som tittade fram och ger mig typ tio vuxenpoäng=)





Puss från Diana som hade världens vackraste främling i sitt kök i fredags!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0