Väntan leder ingen vart!



Spenderade lördagkvällen med att fiska.
Men icke någon fisk till Diana inte. Satt på samma ställe i en evighet,
tänkte att det var dumt att byta ställe efter så långt tid, förr eller senare måste det ju nappa!
Förr snarare än senare nappade det. Linda ställde sig jämte mig, la i sitt spö
och efter en minimal väntan fick hon fisk, den jag väntat flera timmar på!!
Sen fick Elisabeth en fisk på samma ställe, MITT ställe.

Absolut NOLL fiskar till mig än så länge i år. Förra året blev jag helt utan
fångst så jag är inte så hoppfull inför nån rekordsumma i år heller!!
Till och med min mamma har fått fisk, fusk!!

Måste se över mina fiskegrejer och min urusla teknik,
hur kass teknik man nu kan ha när man meter!!

Söndagspuss från tjej utan fångst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0