07.58!


Denna tiden ställde jag min alarmklocka på i morse, trots den sena timmen inatt.
Indianmannen gjorde soloinsats på radio P4 och det gick för allt i världen
inte att missa!!

Så lustigt och underligt att min vän satt där och pratade i radion och lät
så himla vuxen och proffsig blandat med den jag känner.
En människomix av det privata och det proffsiga.
Så värt att tvinga de trötta ögonen att öppna sig och att spetsa öronen.
Helt fantastiskt att lyssna till så där lite sömndrucken.

Spelade ju såklart också, musiken var ju anledningen till att han var där.
Nya låten, är väldans hedrad över att jag fick en sneak peak  på den igår.
När jag hade lyssnat på den och konstaterat att jag gillade den frågade han
vad det var jag gillade med den.
Då fick jag fundera hårt och länge men kom tillslut fram till att jag inte kunde bestämma
mig för vad det är jag gillar med den.
Lyssnade tre gånger till på den men nä, det går inte att säga.
Min analys blev ett tråkigt svar:
Kan inte sålla ut vad jag gillar med den, det är helheten och känslan den ger.
Bästa svaret jag kunde ge. Lyssnade lite extra hårt med mina öron imorse när den va
på radion men nä, de är obestämbart vad det är jag gillar med låten!!

Och så fick jag en chans till att vara stolt över en vän!
Alla ni lata jävlar som inte orkade gå och och lyssna på detta:
SUCKERS, ni missade något stort tror jag minsann.

Har några mindre smickrande kort på denna man och några fantastiska hitsorier som
jag säljer till skvallerpressen om ett år=)

Nyheterna kom direkt efter och sure, dom lyssnar jag på när jag ändå har radion på, tänkte jag.
" Mannen som hittades död i Frillesås igår halv åtta tros ha blivit misshandlad till döds...."
Jag dödade min radio och valde att minnas P4 som mys, inte tragiska nyheter!!

Kram från tjej som har handlingskraftiga vänner så gör henne stolt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0