Årets första dopp!



Första besöket på stranden igår. Smörjde in mig som en tok, fy sören för att bränna mig!
Smärtan av solbränna skojar man inte bort. Känns som om man torkar sig med sandpapper
när man duschat och sängen känns grusig hur mycket man än skakar lakanet.
Lyckades klara mig utan tredje gradens brännskador, bortsett från stället på ryggen
där man inte når att smörja in sig själv!

Hade med en vän och hans två kids. Skitbra, tänkte jag, har man med två små barn på stranden
blir jag genast mindre tjock. Då blir det liksom; hon har ganska välbevarad kropp för att fött
två barn. Den terion sprack rätt fett för jämte oss låg en tvåbarnsmamma vars minsta flicka
var något yngre än min väns lilla son. Och oh my God, vilken fit mamma. Hon må
har legat i hårdträning!! Så då hjälpte det helt plötsligt inte att ha barn med sig.
Snarare tvärtom!! Så då var jag inte bara tjock, utan en tjock LAT mamma som inte orkar träna!



Tisdagspuss från tjej som tog årets första fem dopp igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0