Barnkalas!



Slog personlig rekord i helgen på antal öl jag druckit på en dag!
Och stolt kan jag säga att jag inte var överdrivet full.
Visst, jag ska erkänna att jag spydde på mina skor men det beror
enbart på mängen öl i min redan mätta mage, inte på fylla.
Kom bara skummigt öl ur min vidöppna mun så det var bara att putsa skorna och
bege mig tillbaka till da dancefloor!

Efter examensgalejet var jag tvungen att cykla hem innan 30-årsfesten.
Byta kläder - för tredjegången och bättra på sminket.
Inte helt enkelt att kocentrera sig på att få till fina linjer  runt ögonen när
man druckit några öl men jag lyckades, tror jag!

Sen var det slut på anständiga vuxenkalas och det blev "sjunga med i låtarna
och dricka öl" - fest istället. Jäkla skoj kväll och dag!

Uppvaknandet igår kunde väl vara lite behagligare men alla krämpor
var värda att lida för de trevliga tillställningarna!!
Tack och bock till kalasfixarna.

Kram från återhämtad tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0