Butcracks.



I söndags snöade jag och kompis runt på stan på kvällen.
Skulle tro att stadens gator var lite mer befolkade enbart
för att HBK spelat en till mutch med förlustresultat!

Det varma vädret hade uppenbarligen gjort folk mindre engagerade
i hur dom såg ut.
En tjej klev in på Mc Donalds i shorts och tröja. Problemet var
att shortsen var så korta så dom inte syntes. Jag trodde inte hon shorts
men jag utgår ifrån att hon hade det. Schyssta skinkor hade hon iaf, vältränad tjej!

Såg en himla massa butcracks på killar, den ena äckligare än den andra!
Jag vet att jag brukar  ha mina byxor lågt och när jag sitter ner brukar
jag ha en tedens till att visa min butcrack men jag ska dra upp min byxor till armhålorna
nu för det ser verkligen förjävligt ut att visa halva röven.

Min storasyster har gnällt på mig miljoner gånger att jag ska dra upp mina byxor,
nu flera år senare ska jag lyssna på hennes tjat.

Puss från tjej som ska ha byxorna i armhålan hädanefter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0