This is us.



För första gången i mitt liv blev jag yr i hjärnan när jag blev full.
Brukar ju givetvis bli lite yr i huvudet och det snurrar lite men nä, jag var
fan yr i hjärnan förra torsdagen.
Måste vara den där spriten, dricker aldrig drinkar men i torsdags föll det sig så.
Mycket trevlig kväll!
Tyvärr är inte minnet på topp från den dagen.
Hade en konversation som säkert var viktig och jag minns
att jag försökte prata vuxet och förståndigt samtidigt som jag bara
kunde tänka på hur underligt det kändes att vara yr i hjärnan.

Tror iaf att samtalet ledde till en bra slutsats men tyvärr kan jag inte påstå
att jag vet det. Och vad som sas har jag inte heller riktigt någon koll på,
trots att jag så önskar att jag kom ihåg allt. Kommer ihåg vissa reflektioner på
saker jag sa men inte vad jag hade sagt, bara vad gensvaret var.
Verkligen försökt men nä, noll koll.
Inte precis så att jag kan fråga heller, känns ju helt galet att inte komma ihåg
en konversation som gick ut på att jag skulle be om ursäkt för
den där hemska tarvligheten jag begått.
Konstig fråga att ställa:
Hur löd min ursäkt och vad kom vi fram till?



Puss från knäpp tjej som inte gillar drink

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0