Facebooksvartsjukan!


Detta fenomen läste jag om i Aftonbladet igår. Facebooksvartsjuka måste vara det 
senaste uppfunna ordet just nu! 
Iaf är Facebook den nya relationsdödaren enligt tidningen!

Va nån tjej som hade följt sitt ex på nätet, kollat hans Facebooksida flera gånger varjde dag
och nån snubbe som kikade på sitt ex lättklädda bilder på Facebook.
Någon expert uttalade sig om att detta är det nya sättet att exkludera sin partner.

Fanns det inte några problem innan så skapade vi ett nu.
Alla som inte tänkt på detta innan kommer nu fundera på
vad deras partner egentligen pysslar med på Facebook!

Alla som känner mig vet hur sjukt nyfiken jag är och gissa
om att jag trillar runt på massa olika personers Facebooksidot
många gånger om dan. Kollar uppdateringar, foton
och annat som skrivs. Jag är en Facebookstalker utan dess
like och är väldans tacksam att man än så länge inte kan se vem
som besökt ens sida och framför allt inte hur många gånger!!

Tråkigast är dom som man inte kan kika på om man inte är vänner,
det suger. Man kan ju inte bli vän med någon bara för att snoka.
Klart att jag har blivit det men det är ju nyfikna Diana.

Facebook is da shit!

Nu har Aftonbladet planterat tanken om Facebooksvartsjuka i mitt huvud, tack och bock!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0