Frisk tjej.

En måndagmorgon är jag inte så sugen på att gå upp i ottan
men denna måndag hade jag tid hos hudläkaren så det var bara att skutta upp.
Och det var så värt det. Fröken Diana är nu frisk och färdigbehandlad.
Tre månaders behandling för ärr sen jäkla är det dags för kemisk peeling
om det behövs. Danska doktorn trodde inte det skulle behövas, han var väldans
positiv över min snabba tillfriskning. Han log minsann lite också,
tror han var nöjd över sitt egna jobb!!
Jag är nöjd med hans jobb, nu slipper jag vara en blåfejsad tjej med röda prickar och bölder.
Tack till dansken!!
Här kommer en till äcklig förebild:



Finnfripuss från mindre äcklig tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0