Hell yeah!



Ironi is da shit.
Jag är ofta så ironisk att det blir jobbigt för mig själv ibland när folk
inte fattar ironin. Då är det något som måste dubbelkolla med mina vänner
och fråga:
"Menade hon verkligen det?"
-No, she didn´t!

Promoes svenne-ironi är helt förträfflig i denna "låt", jag vill inte kalla den låt
faktiskt, för att räknas som låt måste det fan vara lite musikaliskt!

Men den är ändå rätt klockren för vissa svennar!
Framförallt dom där som är uppväxta i dom små byarna
och bott kvar där hela sitt liv och nu bildad sin familj där.

Dom är Promoes difination  på Svennebanan.
Fördomsfull? Nä, jag har ögon att se med=)

Torsdagspussar från svennegurka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0