Hm, tänka om...


På fredag passerar min syster 23-årsgränsen vilket gör det lite jobbigt för mig
att forsätta fylla 23, jag är ju trots allt storasyster.
Hon blir 24 så alternativen är ganska få för hur mycket jag kan fylla i år.
25 är närmsta steget och ställa till med 25årstjohej  funkar inte inte i år, det
är det ju dags för nästa när jag på riktigt når den kritiska ålderskris-åldern!
Då tänkte jag kanske fylla 25 för att få fira stort, det måste man ju innan man förfaller totalt.
Syster har ju sin 25-årsdag nästa år så den enda lösningen jag kan finna är att
Linda och Diana från och med i år blir tvillingar!!

Puss från tjej som inte riktigt vet hur mycket hon fyller i år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0