Min mamma!



Shitpommesfrites vad jag blev galen på min mamma igår.
Hennes minne är obefintligt och hon frågade samma sak tusen gånger.
Vi gjorde snittar igår och efter att ha brett 72 mackor, gjort diverse röror
som skulle vara på mackorna, hackat grönsaker, sköljt sallad och annat
trams var jag ganska trött och less på allt klet.
Vad ska vi ha på mackorna, frågade mamma.
Sen frågade hon det efter tio minuter igen och igen...och igen..och igen!
Tillslut klarade inte jag av att lugnt förklara det för 20:ende gången utan fick ett smärre
utbrott. Men det bekom inte henne, hon ställde den där jävla frågan åtta gånger till!!

Nästa människa som frågar mig vad det ska vara på mackorna får en käftsmäll!

Och det där tjatet om tårtan, suck!!

Men annars var det trevligt att vistas på bonnalandet. Började dagen
hos mammi och pappi med att spilla kaffe över hela mina byxor så jag fick
gå i pappas joggingbrallor, tack högre makter att ingen såg mig!!

Puss från tjej som ska fila på talet till mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0