Myntets baksida!

Ångesten som måste ha legat över vårt avlånga land igår över

alla midsommarbravader borde ha tyngt ner atmosfären rätt rejält!

Alla människor som gjorde något dom hade ångest över och alla

dessa som hade plain simpel bakfylleångest.

Själv hade jag inga bravader och inget att ha ångest över men stackars lilla

Diana hade ändå ångest igår, ångest som fan inte var av denna värld.

Jag kunde lika gärna ha lekt ubersvensk på midsommarafton och firat med sill, snaps, stång och massor med sprit. Blivit karatefull, spytt ner mig själv och bråkat med någon.

Skulle jag ändå ha ångest hela midsommardagen kunde det lika gärna ha varit över såna saker!!

 

Så igår blev det första hemmakvällen på en lördag på väldans länge, har nog inte varit

hemma en lördag sen jag var i Skåne.

Fast å andra sidan brukar jag inte springa runt i min lägenhet och lipa på lördagar heller!

För igår var Diana en lipsill som hulkade, snorade och var en rejäl klenis!

 

Slut-på-veckan-söndagspuss från tjej som fortfarande lider =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0