Näsan på fel ställe!



- Han sa att du hade gjort......Sen visade han...Då sa jag att du hade sagt.....
- Men jag har inte sagt så.
- Nä, men jag sa att du hade sagt så.
- Men du kan ju inte säga att jag inte sagt saker som jag inte sagt.
- Klart jag kan.


Sen sa han att du hade sagt......till henne.
Och då sa hon att du hade sagt........om honom.
Sen sa han att du hade sagt........ om henne.

Och då säger jag att jag orkar bry mig.
Vassegod att ösa skit på mig!
Eller kom till mig och fråga
man kan faktiskt inte lita blint på alla.

Missförstånd?
För jävla lätt att skylla på missförstånd.
Missförstånd, my ass!!

Om de flesta slutade att doppa sin näsa och lät
bli att blanda in andra skulle "missförstånd" inte uppstå.
 
Och man kan dessutom inte bete sig hur som helst bara för att man
hört  "sanningen" från någon.

Fast jag är en känslokall otrevlig jävel som inte bryr sig!


Kram från tjej med ett hjärta av sten - NOT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0