Solhelvete!



Sure, jag gillar solen men attans vad många nackdelar den fört med sig i år.
Redan liksom och det har bara varit sommar i två veckor.
Om jag tyckte att jag hade fräknar innan så är det ingenting emot hur invaderad jag är
i år. Fått fräknar på halsen, mycket mer på armarna och även fingrarna börjar
bli prickiga, bara benen som än så länge klarat sig!! För varje år sprider dom sig mer.
Hade bara i ansiktet som barn, sen invaderades axlarna och nu halva jag.
Fräknarna i ansiktet är inte så farliga, dom har ersatts av annat.
Mustasch har fröken Diana fått, bad sådan, och lite mer luden än innan.
Sätter jag tungan mot kinden och pressar blir finnärren massa vita små prickar,
håret är lite ljusare än vanligt, ögonfransar och ögonbryn är blekta.
Jag ser helt enkelt ganska tokig ut just nu.

Lördagspuss från Diana som gömmmer sig hemma ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0