Tack och bock!


HFAB var visst inte dom bästa på att laga saker. Min dörr blev mer
lessen när snubben gått. Plutten i låset gick inte ut alls och han hade
förmodligen glömt att sätta en sprint i fästet för hela handtaget åkte av när jag skulle stänga dörren.
Bara att ringa igen.
Jag var tvungen att stressduscha som en gris för jag hade inte tid att vänta tills
han varit här igen och det skulle ju vara att dö pinsamhetsdöden om jag stod
i duschen när han kom. Plus att jag fick lite klaustrofobiångest av tanken på
att han kanske skulle stå och fippla med låset när jag var där inne.
Garanterat att något  hade gått fel och jag hade blivit innelåst på min egna toa,
där jag aldrig någonsin har låst!!

Regnigpuss från tjej som bor i regniga staden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0