Tänt!!

HFAB-snubben var här precis. Fjädern i min toadörr har pajjat.
Visserligen gjorde den det för ett tag sedan men inte förrens igår pallade
jag ta tag i det och göra en felanmälan.

Snubben trillar in genom dörren, skruvar ner hela låset och konstaterar
att han inte har alla grejer så han måste springa ner till kontoret och hämta.
Kl 09.20 har jag precis druckit klart mitt kaffe och vill helst inte ha nån snubbe
på min toa för då är jag rätt sugen på att bajsa. Inte mycket att göra än att
hålla ut, eller snarare hålla igen kanske.

Fast hellre att han kom innan än efter.....
Skit samma (ha ha!!), dörren blev iaf fixad. Kvar lämnades lite skräp men
det får man alltid räkna med när det fixas!

HFAB säger sig satsa stenhårt på miljön och bor man i en HFAB-lägenhet får man
minsann dra sitt strå till stacken genom sopsortering och strömsnålhet.
Men när snubben lämnade min lägenhet hade han lämnat det tänt både i hallen
och på toan.
MÖLJÖVÄNLIGT, my ass!!

Tisdagskram från tjej som tycker att man bör leva som man lär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0